.

.
To blog pełen przedmiotów zrobionych przeze mnie. Mam różne skłonności i słabości, ale najwiekszą do starych drewnianych mebli, do roślin, których nigdy dość w donicach, do niepowtarzalnej biżuterii robionej ręcznie, w technikach juz czesto zapomnianych, do fotografii, szczególnie tej makro, na której wszystko jest zupełnie inne i fascynujące.

środa, 18 lipca 2012

Chmury

  Przecież to się nie da jeździć autem, jak dookoła takie widoki. W końcu stanęłam, wlazłam chłopu w pole, po kostki brnąc w błocku i szybko popełniłam kilka zdjęć, bo kundle ujadały coraz głośniej, a ja nie miałam ochoty czekać, aż mnie widły dogonią.    





4 komentarze:

  1. sliczne zdjecia, niebo potrafi byc magiczne :)

    zapraszamy:

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, czasami cudów szukamy daleko, jedziemy gdzieś tysiące kilometrów w świat, a wystarczy unieść głowę...

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne focie popełniłaś, no mysle, że chłop z widłami to móc biec za Tobą żeby na tych widłach Cie nosić za to, że jego niebo tak pięknie sfotografowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mu tam zagonków zdeptałam, ale to dla sztuki przecież.

      Usuń