.

.
To blog pełen przedmiotów zrobionych przeze mnie. Mam różne skłonności i słabości, ale najwiekszą do starych drewnianych mebli, do roślin, których nigdy dość w donicach, do niepowtarzalnej biżuterii robionej ręcznie, w technikach juz czesto zapomnianych, do fotografii, szczególnie tej makro, na której wszystko jest zupełnie inne i fascynujące.

czwartek, 1 listopada 2012

Daniel w miedzianych oplotach

Za oknami, z którego by nie spojrzeć, zima.
 Z ciężkim sercem uświadomiłam sobie, że nadszedł definitywny koniec prac podwórkowych, w żalu i ciszy pochowałam  młotki, farby, szlifierki. Niezrealizowane pomysły muszą poczekać do wiosny, a że moja nerwica długo nie usiedzi w spokoju, więc zabrałam się za miedź i popełniłam takie dwie przywieszki ze Swarovskim w roli głównej. Kocham Daniela S.  w takim wydaniu. Prosty, surowy, elegancki i te cudne kolory na tle oksydowanej miedzi. 
Obie prace dostępne w Decobazaar
























  



2 komentarze: