.

.
To blog pełen przedmiotów zrobionych przeze mnie. Mam różne skłonności i słabości, ale najwiekszą do starych drewnianych mebli, do roślin, których nigdy dość w donicach, do niepowtarzalnej biżuterii robionej ręcznie, w technikach juz czesto zapomnianych, do fotografii, szczególnie tej makro, na której wszystko jest zupełnie inne i fascynujące.

poniedziałek, 27 września 2010






 23 stopnie, słoneczko i do tego jeszcze niedziela. Zajrzałam tu do mojej komórki, ale chyba remont zrobię, bo ta boazeria na ścianach taka sobie ale najpierw może jakieś zdjęcia wstawię.


Sama byłam szczerze zaskoczona tym połączeniem. Różowy pastelowy kwarc i  porowata, czarna jak węgiel lawa wulkaniczna


j.w.


...inna aranżacja


Komplet z moich ulubionych labradorytów












Dla towarzystwa kilka akwamarynów i kamieni księżycowych.


kamień księżycowy...


akwamaryn...


W innej aranżacji...



Komplet z onyksu, tak na bogato

Wire wrapping - wprawki. Srebro i ...Swarowski...no przecież napisałam, że nie lubię kryształków. Nie wiem o co chodzi.


Serducho Swarovskiego, srebro i 2 godz. owijania. Prosta forma, bo do wywijasków w tej technice może kiedyś dojdę, tylko ciężko powiedzić, czy w tej pięciolatce.


Akwamarynowe błękity z szarą, szorstką muszlą ...Mezalians.


Tycie te gronka, ale chyba przez to takie wdzięczne.


Taki prosty komplecik, tylko 3 razy przerabiany naszyjnik, żeby się ładnie sznureczk pod sznureczkim ustawił, bo nie chciał.  Urocze  maleńkie granaty.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz